Resort - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van Sara - WaarBenJij.nu Resort - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van Sara - WaarBenJij.nu

Resort

Blijf op de hoogte en volg Sara

06 Augustus 2016 | Kenia, Kilifi

Op woensdag, donderdag en vrijdag doen we eigenlijk niet zoveel om over te vertellen. We eten van het luxe buffet, kiezen een zwembad uit en lezen een boek. Het klinkt allemaal heerlijk en dat is het ook wel maar helaas raken we beide na 1 dag zwaar aan de diarree. Hoe vreemd, weken kan ik in Kenia zijn, van alles eten en drinken en nergens last van hebben. Maar 1 dag op een 200 euro per dag resort en we worden ziek. Helaas voelen we ons deze dagen ook echt niet lekker en dat drukt toch een stempel op de vakantie. Sanders reis bestond uit drie delen: de safari, Kilifi en het resort. Nu kreeg de safari van hem een 9, Kilifi kreeg een 8 maar dit resort mag blij zijn met een 6je. Het is hier echt prachtig hoor en de service is perfect. Maar je begint toch te twijfelen bij al dat eten en eerlijk gezegd gaat zo'n buffet na een paar dagen ook een beetje vervelen. Doe mij maar weer bonen met chapati zegmaar.

Op zaterdag moeten we uitchecken maar mogen we nog wel op het resort blijven. In de loop van de middag gaan we nog naar het laatste hotel, een goedkoop hotel vlakbij het vliegveld. Komende nacht vertrekken we om 4 uur uit Mombasa en om 8 uur stappen we in het vliegtuig van Nairobi naar Schiphol. Daar hebben we nu met onze buikproblemen ook best wel zin in eigenlijk!

• 06 Augustus 2016 - 10:34

Cees Lems:

Hallo Sara en Sander,

Jammer dat het zo eindigde maar ik heb genoten van jullie verslag en dingen gelezen die mij heel bekend voorkwamen.
    Wens jullie veel succes verder en een fijne thuisreis.