Zaterdag - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van Sara - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van Sara - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Sara

17 Juli 2016 | Kenia, Kilifi

Weekend.

Op vrijdagavond ben ik lekker pizza gaan eten. Vooral om gebruik te maken van de wifi daar eigenlijk. Maar de pizza was ook erg lekker. Het restaurant heet backpackers en zo'n sfeer hangt er ook. Er komen veel blanken met hippie broeken en dreads die allemaal samen roken en vrienden maken. En dan heb je mij, die daar bijna twee uur alleen zit met telefoon en ipad! Maar ik heb mn eerste verhaal kunnen plaatsen en een paar foto's op facebook gezet dus ik ben blij.

Ik ga rond negen uur weer naar huis en ben van plan om nog even tv te kijken en dan naar bed. Helaas begint om 21.10 uur de band bij de bar hiernaast. Normaal kwam deze op woensdag maar afgelopen woensdag en in mei heb ik ze al gemist maar ze zijn er weer! De tv is niet te verstaan en het ergste is, ik weet dat ze tot 5 uur door gaan... En ik kan niet even een raam dichtdoen ofzo. Ik hoop dat ik moe genoeg ben om er doorheen te slapen maar ik vrees het ergste. Morgen heb ik om 10 uur met Everlyn afgesproken en daarna naar juf Alice.

De band ging door tot 4.45 uur, dat was dan weer een meevaller

• 17 Juli 2016 - 12:16

Lizzy:

Ha Ha. Grapjas. Tot 4.45u . Dat was een korte nacht. Pff. Nou ik ga vandaag onze club ff aanmoedigen en kijken wat voor nieuws we binnen hebben gehaald..!! X liz

• 17 Juli 2016 - 15:56

Sara :

Lekker bezig Lizz, iemand moet het doen als ik weg ben! X

• 17 Juli 2016 - 17:27

Annemiek:

Ola,

Dat je er niet lekker bij bent gaan zitten Saar. .... hahaha.
    Wij komen net terug van de open dag. Jorrit keek zn ogen uit!

Vanavond vroeg naar bed!! Succes met alles ;)

X Annemiek

• 17 Juli 2016 - 18:07

Sanne:

Sara weer erg leuk om je verhalen te lezen. Geniet van je vakantie. Ik begin morgen aan de laatste schoolweek!

• 17 Juli 2016 - 21:23

Kees: